سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد استفاده از تسمه ارت گالوانیزه در تهران

 

تسمه ارت گالوانیزه چیست؟ فراهم کردن شرایطی برای سیستم اتصال به زمین به هدف محافظت های جانی و همچنین تجهیزات شبکه‌ های فشار ضعیف و 200کیلو ولت بسیار ضروری است. به همین منظور برای فراهم کردن شرایطی مطمئن در سطح شبکه، به عنوان یک عامل اصلی بسیار ضروری می باشد.

یکی از مشکلاتی که شرکت های توزیه برق با آن مواجه هستند ، دزدیدن سیم مسی که در فاصله چاه ارت تا محل وصلب شده به تابلو‌های برق و یا تا محل اتصال به مناطق دیگر روی تیر خواهد بود.

همچنین به واسطه دزدیدن سیم مسی و قطع کردن سیستمی که با زمین ارتباط پیدا کرده است، به طور جدی حفاظت الکتریکی شبکه خنثی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در چنین شرایطی کارشناسان نیروی برق تشخیص می دهند که به جای سیم مسی از تسمه فولادی گالوانیزه استفاده کنند.

این نوع تسمه ها از فولاد با پوشش های گالوانیزه گرم و همچنین روکش پلی اتیلن آنتی یو وی پوشیده شده است. عرض این نوع روکش ها باهم متفاوت است.
یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در این مورد قابل ذکر است این است که در ابتدا، وسط و همچنین انتهای تسمه ارت گالوانیزه سه سوراخ وجود دارد، که قسمت های ابتدا و انتها به منظور اتصال به برقگیر و همچنین چاه ارت مورد استفاده قرار می گیرد.

به منظور اتصال تسمه به پایه ها‌ی در حال نصب می‌ توان با استفاده از بست‌های کمربندی فلزی گالوانیزه در قسمت نری تیر برق به بدنه تیر مهار گردند. به طور معمول این بست‌های کمربند به فاصله 1.7متر از یکدیگر فاصله دارند.

فروش تسمه ارت گالوانیزه

همانطور که می دانید فروشگاه کابل و سیم زندخانی به عنوان بهترین مرکز فروش تسمه ارت گالوانیزه شناخته شده است.

تسمه های گالوانیزه از SECC تولید شده است. که بسیار محکم و با دوام می باشد.

فروش تسمه ارت گالوانیزه باعث شده است تا بسیاری از بسته بندی ها و پکیجینگ راحت تر انجام شود.

این تسمه ها می توانند اشیاء بسیار سنگین را به راحتی بسته بندی کنند و همچنین این نوع تسمه ها با با نوار های معمولی PET بسیار متفاوت هستند.

حتی اگر وزن این بسته ها بیش از یک تن هم باشد، مانند بسته های فولادی و آلومینیومی، ورق های فلزی سنگین یا کویل استفاده از تسمه گالوانیزه باعث می شود تا به راحتی بتوان بسیار محکم بسته های سنگین را پوشش داد و از ایمنی و استحکام آن ها اطمینان حاصل کرد.

مشخصات تسمه فولادی نورد سرد گالوانیزه

آیا می دانید این نوع تسمه ها چه ویژگی هایی دارند؟ ورق فولادی گالوانیزه SECC با یک لایه محافظ روی سطح یک ورق فولادی نورد سرد روکش شده است تا از فولاد نورد سرد در برابر خوردگی و اکسید شدن محافظت کرده و همچنین استحکام و ماندگاری تسمه فولادی را حفظ کند.

برای چه مواردی از تسمه ارت گالوانیزه استفاده می شود؟ از این نوع تسمه هها برای بسته بندی وسایل جامد و سنگین مانند کویل های فلزی، صفحات فلزی، جعبه های چوبی که به منظور صادرات و غیره بسته بندی می شوند، استفاده می گردد و همچنین لازم به ذکر است که استفاده از این نوع تسمه ها برای بسته بندی وسایل شکننده و ظریف مناسب نیست. از آنجا که نوار فولادی در طی فرآیند بسته بندی بسیار محکم است، به راحتی می توان به وسایل بسته بندی شده آسیب برساند. البته این در صورتی است که وسایل بسته بندی شده ظریف و شکننده باشند.