سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد و استفاده از چوب ترموود در تهران

قیمت چوب ترموود

قیمت چوب ترموود به فاکتور های متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت این نوع چوب ها موثر است ابعاد و اندازه چوب ها می باشد.

مواد اولیه که در ساخت و تولید چوب های ترمو استفاده می شود از اهمیت بالایی برخورداند این نوه مواد بر قیمت آن ها بسیار موثر می باشند. از آنجا که هیچ ماده شیمیایی مضر در طول فرآیند درمان اضافه نمی شود، این نوع چوب ها فقط شامل مواد تجدید پذیر می باشد.

به دلیل مقاومت در برابر پوسیدگی، رطوبت کمتر و همچنین حرارتی پایین تر در مقایسه با سایر چوب ها، چوب ترمو از نظر ابعادی پایدار، بادوام است و عایق بسیار خوبی می باشد. این نوع چوب ها شکل خود را حفظ کرده و در برابر تغییر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم اند.

از این نوع چوب ها می توان به راحتی در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد و  با خیالی راحت آن ها را در مجاورت تابش نور خورشید قرار داد.

معمولا از چوب های حرارت دیده شده به عنوان نای ساختمان استفاده می شود.

با این حال اخیراً، ما شروع به ارائه روکش چوبی حرارت دیده شده مانند گزینه های سیاه رنگ شده و رنگ آمیزی شده خود کرده ایم.

جدیدترین محصولات حرارت شده دارای روکش فلزی Thermowood نیز می باشد، که با روشی بسیار خاص این کار بر روی آن ها انجام شده است. نه تنها این نوع چوب ها برای جلوگیری از ورود رطوبت، رنگ آمیزی شده و مهر و موم شده اند، چوب نیز در کوره خشک شده است تا جایی که تقریباً هیچ رطوبتی در چوب باقی نمانده باشد، که باعث پایداری فوق العاده ی آن شود.

در این گونه چوب ها هیچ گونه رطوبتی باقی نمی ماند بنابراین خطر پوسیدگی کاهش می یابد و تخته های انتخاب شده برای فرآیند فقط شامل گره های صوتی هستند. الوارهای مورد استفاده از چوب کاج، صنوبر اسکاندیناوی هستند و گزینه های روکش و پایداری و پایداری دارند.

قیمت چوب ترموود نما

با توجه به اینکه نوسانات ارز در این روزها بسیار بالاست ارائه قیمت چوب ترموود نما به صورت روزانه اعلام میشود و نمیتوانیم یک قیمت مشخص را برای آن تعیین کنیم،قیمت چوب ترموود با توجه به ضخامت و نوع چوب ترمو تعیین میشود.یکی از مواردی که هنگام خرید چوب ترموود نما باید به آن دقت کنید میزان ضخامت آن است،و نباید چوبی با ضخامت کمتر از 18 میلیمتر استفاده شود.شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق چوب ترمو با ما تماس بگیرید.

چوب ترمو را می توان برای نمای ساختمان های اداری و مسکونی نیز مورد استفاده قرار داد. استفاده از ترموود برای نمای ساختمان می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت محیط زندگی شما داشته باشد.

همانطور که می دانید با استفاده از گرما، کاج و صنوبر فنلاندی را با دمای بیش از 200 درجه سانتیگراد ، حرارت می دهند. در طول عملیات حرارتی، تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب اتفاق می افتد که برخی از ویژگی های اساسی آن را تغییر داده و بهبود می بخشد. محصول حاصل یک چوب کاملاً با دوام تر و پایدار است، یک ماده پوششی ایده آل برای استفاده در مناطق مختلف می باشد.

نما هایی که از چوب ترمو ساخته شده اند می توانند بیش از 30 سال دوام و ماندگاری خود را حفظ کنند. این محاسبه براساس تعدادی شرایط شامل کیفیت کار در زمان نصب و قرار گرفتن در معرض روکش فلزی در برابر آب و هوا از جمله مکان، ارتفاع و طراحی انجام می شود. همچنین اگر از مواد پوشش دهنده  مناسبی برای این نما ها استفاده شود دوام و ماندگاری آن ها به بیش از 60 سال نیز خواهد رسید.

چوب مورد استفاده در تولید ترموود در جنگلهای فنلاندی رشد می کند که کاملاً تحت سیستم صدور گواهینامه جنگلداری فنلاند و گواهینامه جنگلهای پان اروپایی است. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که ترموود از جنگلهای به خوبی مدیریت شده و پایدار تهیه شده است. فرآیند عملیات حرارتی نیازی به مواد افزودنی شیمیایی ندارد. عملکرد بهبود یافته صرفاً با استفاده از کنترل گرما و بخار حاصل می شود.

برای استفاده از چوب ترمو به عنوان نمای ساختمان گزینه های زیادی را در دست خواهید داشت.

انتخاب این نوع چوب ها به عنوان نمای ساختمن برای مناطقی با رطوبت بالا بسیار مناسب است چرا که فرایند گرما دهی به چوب باعث شده تا آن ها در مقابل رشد باکتری و کپک بسیار مقاوم باشند.

چوب ترموود

قیمت چوب ترمو ارزان

چوب ترمو ارزان چوبی است که دارای ضخامت کمتری به نسبت چوب های فنلاندی درجه یک است،به همین ترتیب نمیتوانیم کیفیت آن را با انواع چوب های گرید a مشخص مقایسه کنیم.

چوب های ترمو با کیفیت چوب هایی هستند که  از درختانی که دارای برگ های پهنی هستند تولید میشوند و این تفاوت باعث میشود تا میزان زیادی بر روی قیمت آنها تاثیر مستقیم بگذارد.

قیمت چوب ترمو به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟ چه عواملی می تواند بر قیمت این نوع چوب ها موثر باشند؟

روکش های چوبی ظاهری بسیار زیبایی به هر سطح می بخشد این نوع روکش های چوب ترمو در رنگها و بافتهای متنوعی موجود است و حتی سالها پس از نصب می توانید زیبایی سابق آن را بازیابی کنید. روکش ترمووود دارای طول عمر طولانی است که یکی از مزایای آن دوام بسیار بالای آن ها می باشد چرا که به نگهداری کمتریی نیاز دارد.

چوب خشک می شود و رطوبت از آن خارج می شود و این باعث می شود تا آنجا که ممکن است پایدار شود. ترموود در برابر آب و هوا مقاوم است و در دماهای بین 40 تا 40 درجه بسیار مقاوم می باشد.

کیفیت فرایند اماده سازی چوب ترمو از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که بر قیمت آن ها موثر است. در برخی از فرایند ها از مواد شیمیایی برای گرمادهی و تبدیل چوب ها به ترموود استفاده می شود که این موضوع از ارزش چوب ترموود می کاهد.

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت ترموود تاثیر دارد اندازه و ابعاد چوب است. معمولا چوب هایی با ابعاد بزرگ تر گران تر هستند و الوار های که ابعاد کوچک تری دارند ارزان تر می باشند.

برخی از مهم ترین فواید ترمووود که بر قیمت آن بسیار موثر است عبارت اند از:

  • نیاز کم به نگهداری
  • دوام و ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر لیز خوردگی
  • مقاوم در برابر قارچ ها
  • مقاوم در برابر اشعه یو وی

با این وجود بهتر است بدانید هر نوع چوب ترمو ارزانی با کیفیت نیست،پس علاوه بر قیمت به کیفیت آن نیز توجه کنید،با توجه به این موضوع و همچنین موضوع نوسان ارز حتما برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما در تماس باشید.